Semiha

Semiha

, bir kitabı yarım bıraktı
Mümin Sekman
8.2/10 · 173 okunma
Reklam

Semiha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
Beğendi
·
23 günde okudu
·
2025 20. kitabı
Mecit Ömür Öztürk
8.4/10 · 564 okunma
OKUYUN OKUTTURUN
Puan vermedi·140 syf.··
Beğendi
·
2025 19. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 19 Temmuz 2025 00:03
Sözü fazla uzatmadan bir inceleme yazmak istiyorum,harika bir kitap,tekrar tekrar dönülüp okunacaklardan inşallah ,okumanızı tavsiye ederim gönülden ,hatta okutmanızı okutabildiğiniz kadar Ruhunuzun şifasına vesile olsun
İçebakış FragmanlarıMecit Ömür Öztürk · Foliant Yayınları · 2023297 okunma

Semiha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.··
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2025 19. kitabı
Mecit Ömür Öztürk
9/10 · 297 okunma
Anne karnındaki bebeğin aklı başında olsaydı ve biri ona; “yeryüzü harika bir yer, içerisinde ne manzaralar, ne mutluluklar, ne lezzetler var; sen bu daracık yerde bütün o lezzetlerden mahrumsun“ deseydi, o buna inanmayacak, bahsedilen hayatın varlığına dair bir tecrübesi olmadığı için de en güzel, en geniş, en harikulade ve tek gerçek hayatın anne karnındaki yaşamdan ibaret olduğunu öne sürecekti. Ancak doğduktan sonra görebilecekti, anne karnındaki hayata kıyasla dışarıdaki hayatın çok daha nitelikli olduğunu. İşte kalp ve ruh hayatına erenler diyorlar ki, “bırak o sıkıcı nefsani hayatı ! sürürlu, geniş ve ferah hayat tabakalarına gel. Buraya geldiğinde, şimdi en yoğun ve tatlı lezzetler içerisinde yaşadığınızı zannettiğin hayatın anne karnı gibi dar ve karanlık olduğunu göreceksin. Hakiki lezzet, hakiki ferahlık, hakiki mutluluk kalp ve ruhun hayat katmanlarında seni beklemektedir.“ enemeye değmez mi? Yeniden doğmaya değmez mi?
Sayfa 139·Kitabı okudu
Reklam