Şunu aklından çıkarma: ne kadar çok hekim bir çok defa hastalarına kaşlarını kaldırarak konuştuktan sonra öldü, ne kadar çok Yıldız bilimci başkalarının ölümünü gösterişle önceden haber verdikten sonra öldü, ne kadar çok filozof ölüm ve ölümsüzlüğü üzerine sayısız konuşma yaptıktan sonra öldü ne kadar çok komutan binlerce kişiyi katlettikten sonra öldü, ne kadar çok tiran, kendileri ölümsüzmüşcesine başkalarının yaşamlar üzerinde canavarca bir arsızlık güç kullandı, ne kadar çok Kent
, deyim yerindeyse,öldü.
Söylediklerimizin ve yaptıklarımızın çoğu gereksizdir; fazlalıktan kurtul, çok daha fazla zamanın olacak ve daha az sıkılacaksın. Bu yüzden her durumda kendine şunu söyle: “bu gerekli mi, yoksa gereksiz mi?