Okuyanbirkız

Okuyanbirkız
@Hiranur_Kazak
7/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2022 88. kitabı
... Asi Merve Karakuyu; Babası tarafından annesi ve ablası ile birlikte devamlı şiddet gören, evlerinde kavganın ve hakaretlerin eksik olmadığı bir evde yaşıyordur. İçine kapanık, dıştan duygularını belli etmeyen bir üniversite öğrencisidir. Karan Çakıl; 5 yaşında gözleri önünde intihar eden annesinin ölümüne şahit olmuş, babası tarafından terk edilen yetim çocuk. Dedesi sayesinde ünlü bir iş adamı. Herşey Karan'ın Asi'nin okulundaki bir konferansa gelmesi ve Asi'nin ona sorduğu soruyla başlar. Her ikisi de yaralı, ruhları karanlık iki insan. Hayat onları birbirlerini iyileştirmeleri için yan yana getiriyor. Asi'nin acı kayıpları,Karan'ın hayatındaki sarsıcı sırlar derken ikilimiz çok büyük savaşlardan geçerler. Kitap da Yaşar dede, Billur,Bedirhan,Sergen ve Asi'nin ablası Defne yer alıyor. Billur Bedirhan atışmaları çok güzeldi. Bedirhan'ın olduğu her sahnede gülmelere doyamadım :D Elbette hepsinin acı dolu hikayeleri vardı. Hepsi birbirini yaralarından öptüler. Yaşar dede'nin Karan'ı taklit sahnesi favorimdi benim♡ Kitap da beni rahatsız eden tek sorun, çok fazla betimleme dolu olması. Benzetmeler aşırı fazlaydı. İnsan bir yerden sonra yoruluyor cidden. Betimleme okumaya sabrı olanlara tavsiye ederim... Kitap dolu günler dilerim...
Asi Çakıltaşı - 6. PerdeBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 2022512 okunma
Okuyanbirkız
Konu ne anlamadım ben , aile dramı mi romantik mi yardımcı olur musunuz??
Reklam
İçimizdeki Şeytan
9/10
·256 syf.··
2022 8. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2022 23:54
Merhabalar Muazzam bir eserin daha sonuna geldim ve bittiği için gerçekten üzüldüm. İnsanın anlatmaya çalışıp da anlatamadığı dile getiremediği her şeyi değerli üstad eserinde harikulade yalın bir üslupla dile getirmiş. Hayatımızda yaptığımız birçok hatanın sorumluluğunu hemen hemen bütün insanların yaptığı gibi içimizdeki şeytana yükleyip bir şekilde sıyırmaya çalışırız. Okuduğumda hep açığa vuramadığım duygularımı dile getiremediğim psikolojinin en derinine inerek okudum . En etkilendiğim kısım Macide'nin yazdığı veda mektubuydu muazzam bir iç hesaplaşma fakat kendisine yapılan haksızlık karşısında keşke bu denli sessiz kalmasaydı bu durum beni üzdü açıkçası. Kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum keşke daha önce okusaydım:( İyi akşamlar...
Psikoloji
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma
Okuyanbirkız
Okuyanlara soruyorum kaç yaş için uygun acaba:)?