Vazgeçmem sandığım insanlardan vazgeçtim , unutmam dediğim şeyleri unuttum. Kaybetmekten korktuğum herkese kapıyı ben açtım .Bir gün bunları yaşayacağımı söyleselerdi inanmazdım ama iyi ki olmuş diyorum.Şimdi kimse ne kalbime ne de sırtımda yük değil.Her şeye geçmiş olsun.☺️
"Daha çok anlat, "dedim.
"Hoşuna gidiyor mu ?"
"Çok. Elimden gelse ,seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum."
"Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz."
"Gider gibi yaparız."