N

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruandada bazı Hutular, Tutsileri ve hatta ılımlı Hutuları katlettiler. İnsanoğlu, katliamın ve kötülüğün mazeretini üretmekte çok mahir. Okuduğum bir çalışmada, katliamdan sonra tutuklanan zindanlardaki Hutular ile görüşüyorlar ve "Niçin bebekleri satırlarla parçaladınız" diye soruyorlardı. "Eğer ben onu öldürmeseydim o büyüdüğünde gelip benden intikam alacaktı ve benim milletimi yok edecekti" diyordu soykırım suçluları.
Kemal Sayar·Kitabı okuyor
N
Yeşildeniz dizisindeki hutular ve tutsilerle ilgili sahneyi hatırlayan var mı?
..samimiyetin, sağlam ve berrak bir kaide üstüne oturtulamadığında doğru hissiyatın önüne bir engeller duvarı ördüğünü görebilmeliyiz..
N
Yanlış kişilerle kurulan samimiyetten sonra gelen pişmanlık hissi 😑
Ya kitaplar olmasaydı... Kim silerdi kalbimizin pasını?
M isimli okura yanıt verildi
N
Elhamdülillah 🤍
İnsan çocuk oluyor bir vakit; fıtratının saflığı, temizliğiyle bakıyor âleme.. Çiçeğe yürüyen bir tomurcuğun sevinci ve coşkusuyla... O vakitler, hakikatin ilhamının sıralı cemreler gibi ardı ardına insanın içine düştüğü vakitler... Hayatın çiçeğe durduğu ilkbahar... Kalplerin hakikatinin farkına vardığı dem...
N
"Sonra içindeki hakikatle durmadan sınanmaya başlıyor insan... Akıntıda sürüklenmeye karşı kendi kulaçlarının dirayetiyle... Her nimet bir imtihanla geliyor. Sorular zorlaşıyor, ayağın nereye basıldığı hayati önem kazanıyor. Geçilen badirelerden ölümcül zayiat almamak mücadelesi dolduruyor bütün vakitleri..."