Esas kafama takılansa, bir uç aranacaksa bunun neden illa çirkinlikte, kötülükte, sapkınlıkta arandığı. Neden güzelliğin sınırlarını zorlamıyoruz? Neden her yeni güne bir önceki günle yarışan bir iyilik haberiyle uyanmıyoruz?
Geçer gider yeryüzünde
En güzel nimetler bile,
Zaman sınırlarını aşan düşüncelerimizle,
Yaptığımız etki düşünenlere
Bir tek o vardır, o kalır sonsuzluğa.