Günümüzde insanlar benliklerini sinsice kuşatan sağduyudan ölüyor; aslında asla pişman olunmaması gereken tek şeyin hataları olduğunu anladıklarındaysa iş işten geçmiş oluyor.
Şu an ne onaylıyorum,ne de onaylamıyorum.Bu hayata karşı takınılacak absürt bir tavır olurdu.Bu dünyaya ahlaki değer yargılarımızla caka satalım diye gönderilmedik.