📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok fazla betimleme yapıldığı için akıcı olmayan bir kitaptı ama sonunda bitti.
Kitabı okuduğum süre boyunca Esmeralda'nın saflığına(salaklık boyutundaydı maalesef) , Phoebus'ın sapıklığına, Başrahip'in saplantılılığına ve Quasimodo'nun yanlış kişilere olan bağlılığına saydım sövdüm.
Ama kitabın sonunda içimin yağları erimedi desem yalan olur :)
Okuyun, sizin de içinizdeki yağlar erisin :)