Yakın zamanda tekrar okuma fırsatı buldum. Çok nefis bir deneyimdi yine. Kitap esasen yazarların yeni eğitim devriminin durumunu, toplumun halini anlatmak için yazılmıştı ve bugün de çoğu şeyin hala aynı kaldığını özellikle bazı dindarların eleştirilen o tutumları aynı alışkanlıkla sürdürdüklerini görmek üzücü.