Benim için diğer okumalarıma nazaran çerezlik bir okuma oldu. Ama bu kitabı kötü kılmıyor kesinlikle. Aksine akıcı bir anlatımı var, karakterlerin gelişimi, olaylara verdiği tepkiler çok natural. Anime izleyenlerin iyi bileceği deyimle tsundere bir dramaqueenin yaşadığı aşk ve hayatın rüzgarları, belki bir de çekiç gibi inen yengesinin dayakları arasındaki hayatı alışılmış, tanıdık bir öykü olmasına rağmen insanı çekiyor. Kendini okutturmayı başaran kitap iyidir zaten. Sadece sonu fazla aceleye gelmiş gibiydi.