Okuduğum en iyi kitaplardan biri diyebilirim. Yazar hiçbir karakter ismi kullanmıyor ve ırkını dilini anlayabileceğimiz bir tanımlamaya başvurmuyor. Bunun yerine Doktor, Doktorun karısı, ilk kör, hırsız, gözlüklü kız, göz bantlı adam vs diye tanıyoruz karakteri. Bu da hepimizin karakterlerin yerinde olabileceğini gösteriyor bir nevi. Kan dondurucu, rahatsız edici sahneler de geçiyor kitapta. Bunlar durumu daha çarpıcı, fantastik bir olay olmasına rağmen daha gerçek kılıyor.