Kitabı Tutunamayanlar'dan sonra okumalı. Ara sıra ufak göndermeler olduğu gibi bana kalırsa o kitaptan kesilen sahnelerden anlatmak isteyip anlatamadıklarından yeni kitap çıkarmış gibi. Yazarın tarzını, bakış açısını çok sevdiğimden bu kitaba da bayıldım. Ağır okunduğunda daha iyi anlaşılan bir kitap ama onu söylemeliyim.