Sayın jüri üyeleri bayanlar baylar, çocuk kızlarla kalbi küt küt attıran, zevkten inleten ama bedensel olsa da her zaman cinsel olmayan ilişkiler peşinde koşan suçluların büyük çoğunluğu zararsız, yarım yamalak, nereye çekerseniz oraya giden pısırık gariplerdir. Toplumdan tek diledikleri oldukça zararsız."sapkınca" diye bilinen eğilimlerini, terli, ıslak sıradan,özel cinsel sapkınlıklarını tepelerinde polis ve toplum sıkıntısı olmadan doyurmaktır. Cinsel suçlular değiliz biz! Savaş sırasındaki yiğit asker gibi ırza da geçmeyiz. Mutsuz kendi halinde kuçu kuçu bakışlı beyleriz biz, yetişkinlerin yanındayken arzularımızı denetim altına alabilecek kadar toplumsallaşmışızdır, ne var ki supericiğine el sürebilmek için hayatımızın kaç yılını vermeye hazırız bilseniz! Kesinlikle cani olamayız. Şairler hiçbir zaman cinayet işlemez.