" 'Ayda insan var mı bilmiyorum ama varsa dünyayı tımarhaneleri olarak kullanıyorlar herhalde,' demişti. Mikroplardan veya fillerden bahsetmiyordu. Bizi kastediyordu."
Kıymetli anayasamızda feci bir kusur var ve nasıl düzeltilir, bilmiyorum. Kusur şu: Sadece çatlaklar başkan olmak istiyor. Lisede bile böyleydi. Sadece sorunlu tipler sınıf başkanlığına oynardı.
"Psikopat kişilikler, yani merhamet ve utanç duyguları taşımayan vicdansız kişiler hükûmetimizin hazinesindeki tüm parayı ceplerine atmışlarken gençlerimize ne söyleyebiliriz ?"