Günnur

Günnur
@Howitcametoearth
" 'Ayda insan var mı bilmiyorum ama varsa dünyayı tımarhaneleri olarak kullanıyorlar herhalde,' demişti. Mikroplardan veya fillerden bahsetmiyordu. Bizi kastediyordu."
Sayfa 100
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tanrı bugün yaşasaydı ateist olurdu çünkü her şey ama her şey boka battı."
Sayfa 99
"Herhangi bir konuda verecek iyi haber yok. Gezegenimizin bağışıklık sistemi insanlardan kurtulmaya çalışıyor. Başka çaresi de yok."
Sayfa 89
Kıymetli anayasamızda feci bir kusur var ve nasıl düzeltilir, bilmiyorum. Kusur şu: Sadece çatlaklar başkan olmak istiyor. Lisede bile böyleydi. Sadece sorunlu tipler sınıf başkanlığına oynardı.
Sayfa 87
"Psikopat kişilikler, yani merhamet ve utanç duyguları taşımayan vicdansız kişiler hükûmetimizin hazinesindeki tüm parayı ceplerine atmışlarken gençlerimize ne söyleyebiliriz ?"
Sayfa 78