Öyle ya, evrim denilen oyunun sert kuralları, gereksiz aktivitelerden mümkün olduğunca kaçınmayı dayatıyor ve kurallara uymayanlar oyun dışı kalıyor. Biz insanlar bu sarsılmaz kurallara çoktandır uymuyoruz.
Bilim, hayvanların da duyguları olduğunu, bunu artık inkâr edemeyeceği bir noktaya gelinceye kadar reddetmeye devam ediyor. Her ihtimale karşı aksi savunulsa ve hayvanlara eziyet edilmese daha iyi olmaz mıydı?