"...
Bu gemi ne zamandır burada
çoktan boşaltmış yükünü, gecede olmuş rıhtım da bomboş..
Mavi bir suyun düşünü uyutur bir tayfa
arkada, güvertede..
Ah neresinden baksam sessizlik gene
yürürüm usuldan, girerim bir meyhaneye..
İçerde üç beş kişi, yalnızlık üç beş kişi
bir kadeh rakı söylerim kendime..
Bir kadeh rakı daha söylerim kendime..
Söyle be, ne zamandır burada bu gemi..
Belki yarın gidecek, başka bir anı gelecek bir başka anının yerine..
İnsan ağlamaz mı bazen bakıp bakıp kendine..
..."
#ölüm
Zaman ne de çabuk geçiyor Mona..
Saat onikidir, söndü lambalar..
Uyu da turnalar girsin rüyana..
Bakma tuhaf tuhaf göğe bu kadar..
Zaman ne de çabuk geçiyor Mona..
#SezaiKarakoç