Gidelim artık, haydi.
Bu ayrılmamamız hem kalış hem gidiştir ikimiz için;
Sen ne kadar kalsan da geliyorsun benimle;
Ben ne kadar gitsem de kalıyorum seninle
Gidelim.
Albaya Mektup Yok uzun bir bekleyişin öyküsü. On beş yıl boyunca, her cuma aynı özenle beklenen ama bir türlü gelmeyen bir emekli aylığı. Oğlunu kaybetmiş ve "Biz de oğlumuzun yetimleriyiz" diyen bir anne. Orduya yıllarını vermis ve emeklerinin karşılığını alamamış fakat yine de umudunu dinç tutmayı başarabilmiş bir albay. Ve tabiki bir horoz.
Kesinlikle severek okuduğum kitaplardan. Marquez'e hayranlığımı artıran bir öykü.
Israrla tavsiye...