İnsan bir şey bekliyordu, sabahtan akşama kadar bekliyordu ve hiçbir şey olmuyordu.İnsan tekrar tekrar bekliyordu.Hiçbir şey olmuyordu.İnsan bekliyor, bekliyor, bekliyordu, düşünüyor, düşünüyordu, şakakları ağrımaya başlayana kadar düşünüyordu.Hiçbir şey olmuyordu İnsan yalnız kalıyordu Yalnız. Yalnız.
Nedense çok ağır geldi kitap 69 sayfalık dedim bir solukta okurum dedim ama öyle olmadı yarısını okudum yarısını da ertesi güne bıraktım o derece ama güzeldi beğendim tavsiye ediyorum.