İlgi duymuyorum hiçbir seye katılmıyorum kimseyi reddetmediğim gibi onaylamıyorum da. Bunu kendi tabiatım olarak
algılıyorum, ancak kimilerine göre boşvermişlikten başka bir şey değil bu.
Hırslarından arınmıș bir insan olmanın hayatı
yaşanabilir kıldığına inanıyorum belki de. Bir gün ölümün beni bu sokaklarda bulacağı düşüncesiyle yaşarken, daha fazlasını umut etmek komik olur zaten.