Kâğıt kesiği

Kâğıt kesiği
@Htcy1
Gönlünün toprağında kendiliğinden bitmiş hiçbir çiçek açmıyor,hiçbir dal zorlamadan meyve vermiyordu.
Reklam
İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..
Yoksullukta yaratılıştan gelen soylu duygularınızı koruyabilirsiniz,sefillikte ise asla!
-Derin bir isyan duyardı. -Neye karşı? -Değişen ve değişmeyen her şeye karşı. "Aptallığa,zevksizliğe,örümcek kafalara karşı."
Herkes gidebilir, herkes kaçabilir ama, herkes kendine hâkim olamaz, herkes kendine karşı zafer kazanamaz .
Reklam