📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok eğlenerek okuduğum bir Nermin Yıldırım kitabı oldu.
Birçok alıntısını da eklemedim. Zira neredeyse bütün bir sayfanın altını çizdiğim olmuş.
Birçok kişi kitabın içeriğine dair uzun uzadıya inceleme yapmış. Ben sadece şunu diyebilirim ki, acıyı ele alışını aralardaki esprileri hayata dair alınması gereken dersleri cümlelere sığdırışını sevdim.
Sevmek?
Bayıldım!
Unutma DersleriNermin Yıldırım · Hep Kitap Yayınları · 20205,5bin okunma
Yaşıyorsak, acı hep olacak. Ama altında ezilmemeyi öğrenebilir insan. Acısında kaybolmadığı günler dileyebilir gelecekten. Yani kimisi mesela bir gün mutlu olmak için özel bir sebep de aramaz. Mutsuz olmadığını fark etmek yeter mutlu hissetmesine. Anlatabiliyor muyum?