Başkalarının üzüntüsünü dinlemek insana çok iyi geliyor. Yani oh ne güzel olmuş diye kalkıp çiftetelli oynamıyorsun tabii, ama artık kendini o kadar yalnız da hissetmiyorsun.
Ihmal edilmiş sorunlar çekip gitmez ama dertleri de ihmal ettiğimiz, duygularını önemsemediğimiz sevdiklerimiz bizi terk edebilir. Duyguları ilgi görmeyen, yok sayılan İnsanlar kendilerini değersiz ve önemsiz hissetmeye başlarlar. Zamanla kendilerini yoksayılmış hissederek daha depresif bir hale bürünürler ya da kendilerini fark etmeyen kişilerden farklı şekillerde İntikam almaya çalışırlar.