hull`

hull`
@Hullebaf
Seyyare ile âmâk-ı kulub arasında turuncu kablolarım var.

hull`

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
2025 6. kitabı
André Gide
7.6/10 · 4.532 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Cennetin kapıları arkamda kapandı geri dönmedim Ayaklarmın dibinde ayaklarmın gölgesi duvara kadar önümdeki bütün yolu kaplıyor Kapalı gözlerimin icinde gölgemin üstünde yürüyorum Anadolu'nun damar damar yollarında gibi Serap camlı daha güzel kâgir bir ev hatırlıyorum Kulaklarımda şehrin uğultusu Babil'in tatlı uğultusu Eskiden eskiden kayıp halkların vahasında çöl karakollarında Eskiden eskiden gökyüzünün limanları eskiden sabırsızlık çağı eskiden gelecek
Gelmemenin bir vakti yoktur. insan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz, hazrlanması en az bir yıl sürerdi zaten... iki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır...
Bazıları, geleceğe olan inançlarını kaybetmedikleri için sabrederler. Bazıları, işi bitirmeye cesaret edemediklerinden. Korkaklık hiç kuşkusuz hor görülesi bir sey, ama gene de yaşamın düzenine dahil. Tıpkı boyun eğmek gibi, o da hayatta kalmanın bir aracı.
Tünelin ucunda ışık göremesek de bir ışığın var olduğuna, er ya da geç görüneceğine inatla inanmamız gerekir.