Haydi itiraf edelim,tembeliz kolayciyiyiz bayılıyoruz ezberlere. Hamasi nutuklarla cuşa geldik mi birde bütün meseleleri hallettik zannediyoruz.Dusunmek istemiyoruz,hatalarımızdaki sorumluluk payımızla yüzleşmek ürkütüyor bizi, tefekküre niyetimiz, muhasebeye çapımız, mucadeleye gayretimiz yok...bize bizden baska dost var mıdır bilmem ama bize bozden büyük düşman yok!!
Hiçbir şeyden vazgeçmeden herşeyimiz olsun istiyoruz, herşeyimiz varken hiç olmak istiyoruz...ne gönlümüzün hayvan olmaya rızası var ne nefsimizin insan olmaya tahammülü...