Ne diyordu üstad Einstein:
Her zaman yaptığını yapmaya devam edersen, her zaman aldığın sonucu almaya devam edersin..
Yani diyorki aynı şeyleri yapıp farklı sonuçlar bekleme...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Almasanda olacak şeyi alma mesela, gitmesende olacak yere gitme, yapmasanda olacak işi yapma, uyumasanda olacak uykuyu uyuma, görüşmesende olacak kimseyle görüşme söylemesende olacak sözü söyleme...