...gerçekten de tüm hayatları boyunca hiç gereği yokken yoksul kalıyorlar çünkü komşularının sahip oldukları şeylere sanki bir zorunluluk varmış gibi sahip olmak istiyorlar.
Bu kasabada yaklaşık bir nesildir varoşlardaki evlerini satıp da köye taşınmayı düşünen ama bunu başaramayan en azından birkaç aile tanıyorum ve yalnızca ölümdür onları özgürleştirecek olan.
Paris'teki baş maymun, kafasına bir seyyah şapkası takarsa Amerika'daki tüm maymunlar da aynı şeyi yapar. Bazen bu dünyada insanlar tarafından yapılan herhangi bir şeyin basit ve dürüst olacağına dair olan umudumu yitiriyorum.