Hüsne

Hüsne
@Husnehuba
Okumak iptilâdır, müptelâlara selam olsun...
"Öğretmenlik yapmayı aşıp öğretmen olmak gerekir."
Reklam
"Audentes fortuna iuvat. [Talih cesurdan yanadır."]
"Gücüyle pek çok kalbe güç veren, insanların en yüce gönüllüsüdür."
Eylemlerimiz, ölümlülüğümüzü aşar. İnsanların ölen kahramanların ardından yaptıkları anıtlara benzer. Mısırlıların, Firavunlarını onurlandırmak için inşa ettikleri piramitler gibi. Ama bizim anıtlarımız taş yerine, insanların bize dair anılarından oluşur. İşte bu yüzden eylemlerimiz, anıtlarımız gibidir.
Bebek olmayı, hiçbir şey bilmediğim zamanları özlüyordum.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam