Bazen de, uzunca bir zaman dilimi boyunca yaşadıklarını yeniden tartmak zorunda kalacaksın : ne kadarı ne kadar değerdi,
değdi, diye
- çıkaracağın bilanço' da pek o kadar 'kârlı' olmayabilecek...
en değerli hayalimdin sen: kendini yıktın.
-elden çıkarmak istemediğin gerçekler vardı herhalde. bir yarım yamalak felsefecinin hayali olmak ise, istemedin. oysa onun, yaşamında bir kez olsun gerçekleştirdiği, gerçek hale getirebildiği tek hayal olabilirdin. hatta, sanıyorum, bunu istiyordun da. hayalden gerçekliğe giden yoldaki adımını atmadın. kaçtım! dedin.
işte kaçtığın kendindi. belki de benim gerçekleşen hayalim olabilseydin, kendi en yoğun gerçeğin de olabilirdin...
kim bilir, artık... geçti...