Kendi olarak, sana gelen
Sana gereksinimi olmadan, seni isteyen
Sensiz de olabilecekken, senin ile olmayı seçen
Kendi olmasını, seninle olmaya bağlayan
O, işte..."
Bazen de, uzunca bir zaman dilimi boyunca yaşadıklarını yeniden tartmak zorunda kalacaksın : ne kadarı ne kadar değerdi,
değdi, diye
- çıkaracağın bilanço' da pek o kadar 'kârlı' olmayabilecek...