H.

H.
Kurnaz insan okumayı küçümser,basit insan ona hayran olur, akıllı insan ise ondan yararlanır. Francis Bacon
Kitap dışı paylaşımlar yapıyorsanız beni takip etmeyin.
Bu hesabı kitaplar, okuma alışkanlığı ve okuduklarım üzerine düşünmek için kullanıyorum. Burası sohbet sayfası ya da genel paylaşım alanı değil.Diğer farklı mecralar zaten bulunmakta. Okumaya, düşünmeye ve paylaşmaya niyeti olan insanlarla kalmanın daha iyi olacağı görüşündeyim.
ruhumun_dilencisi isimli okura yanıt verildi
H.
İkidebir saçma sapan mesajlar aldığım için yazdım,ayrıca hesap benim,kendi fikrim görüşünüz için sağ olun
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖