Kürtçede "eş" kelimesi ağrı anlamına geliyor yani Kürtçede "eşim var" dediğiniz zaman normal eş değil ağrı anlamına geliyor yani Kürtçedeki eş anlamı ağrı ise evliliğe ağrılı bir bakış açıları var
Gece gece Kürtçe öğrenmeye çalışıp da mantık yürütünce paylaşmak istedim gayet mantıklı😁😂