"Ölmekten mi korkuyorsun? Ölemezsin,çünkü en başta sen yoksun. Benliğine bak,derinliklerine in. Ölecek kim var? Derinlere baktığında orada bir ego bir benlik bulamayacaksın...
Sen olarak değil,açık bir gökyüzü olarak,hiçbir 'ben' benlik düşüncesi ile lekelenmeden,sınırsız,tanımsız."