Bayramda ailesiyle birlikte vakit geçirmek yerine tatile giden gençlerin çoğalması, bayramların sadece tatilden ibaret olacağı bir geleceğin bizi beklediğini gösteriyor. Ve ben bundan rahatsız olduğum için galiba yaşlandığımı kabullenmemin zamanı geldi.