"Neden her günün tadını çıkarmayı, biten bir yaşam öğretiyor? Neden elimizde dünyadaki tüm zaman varken hayallerimizi yaşamak için zamanımızın bitmesini bekliyoruz? Neden en sevdiğimiz insana onları son kez görecekmişiz gibi bakmıyoruz? Eğer bunu yapsaydık, hayat daha canlı olurdu. O zaman hayat gerçekten ve bütünüyle yaşanmış olurdu."
Halbuki aşk, başka ne olsundu hayatın mazereti
Demedim dilimin ucuna gelen her ne ise
Vay ki gençtim
Ölümle paslanmış buldum sesimi.
İSMET ÖZEL/MÜNACAAT
Kendimi kitaplara verdim. - hiç duymadığım kişilerle ve yerlerle ilgili hikayelere. Beni koyu umutsuzluğun pençesine düşmekten alıkoyan şey belki de bu hikayelerdi.