Serdar

Serdar
@IISerdarII
“Somos el tiempo que dedicamos a nuestros sueños.”
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu,bazıları mutsuz? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz?
Sayfa 128 - Ötüken Neşriyat
Reklam
-Dedem diyor ki,atalarının adlarını,kim olduklarını unutanlar,kötülük yapmaktan utanmazlarmış.
Sayfa 108 - Ötüken Neşriyat
Ya sen dürbünüm,ben olmayınca kiminle bakacaksın beyaz gemiye? Ben bir balık olamam mı sanıyorsun? Görürsün nasıl oluyorum. Bir gün balık olup beyaz gemiye kadar yüzeceğim.
Sayfa 97 - Ötüken Neşriyat
Ama gerçek hayat bu değildi.Mutluluğun yanısıra,peşini hiç bırakmayan,insanın ruhunu,bütün hayatını allak bullak eden felaketler,mutsuzluklar vardı.
Sayfa 93 - Ötüken Neşriyat
İnsan yalnız olunca neler neler düşünür..gerçekleşmemiş hayallerini,uçup giden yıllarını,ilk aşk maceralarını...
Sayfa 92 - Ötüken Neşriyat
Reklam