Şimşek

Şimşek
@IKitapdar
“Hakim bey! Ben ölmiyim ya..”
Benim büyüklerimden öğrendiğim kadarıyla, ağaçlar ya iyice çürüyüp un ufak olduklarında, ya da yanıp büsbütün küle dönüştüklerinde ölürlermiş.
Sayfa 23·Kitabı okuyor
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Keşke insanlar dünyayı sevmeyi öğrense.."
Sayfa 23·Kitabı okuyor
1000Kitap

Şimşek

, bir kitabı okumaya başladı
Hasan Ali Toptaş
8.9/10 · 7,5bin okunma

Şimşek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
24 saatte okudu
·
2021 8. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Kamarada yol arkadaşım var zaten; - birkaç şişe iyi kalite viski ve eski arkadaş, Browning marka tabancam...
Sayfa 58·Kitabı okudu
1000Kitap