Her şeyden öte siz varsınız,kimse için değil ama kendiniz için ,tam şimdi , şu an kalkın ayağa.Adım atmaktan korktuğunuz her yerin dibine kadar gidin.Yaşamak ne kadar süreceğini bilmediyiniz bir film izlemek gibi,her an bite bilir.İşte bu yüzden şimdi olmaz demek yok.Şimdi olur.Şimdi çok güzel olur.Şimdi en güzel olur.Siz yeter ki kalkın ayağa.
Bir yaşam istiyorsanız gidin alın onu.