____theÎbos

____theÎbos
@Ibo_s
Bakışı Îllegal , Gülüşü DEVRİM. .! ## £smer Çocuqu ##
<İnsanlar kendilerine pek asık suratla bakıyorlar. Şu dünyanın en büyük günahı bu. Mağara adamı gülmesini bilseydi Tarih bambaşka bir yol olurdu.>>
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sen uzun süre uçuruma bakarsan, uçurum da sana bakar.
Bir tek insanın bize "iyi ki varsın “demesi, Var olduğumuz için mutlu olmamızı sağlar.
Seninle' şöyle bir oturup konuşamadık, Birbirimizi görmeden yaşlanıyoruz; "Farkında mısın ?"
Halbuki sebeplerin en büyüğü, en mukavemet edilmezi, ölüm varmış.