Anılarımı şimdiden türetiyorum. Şimdinin içine fırlatılmış , orada bırakılmışım. Geçmişime yeniden dönmek istiyorum , ama tutsaklığımdan kurtulamıyorum .
"Hayır ,bizi bırakamazsın , başka biri olamazsın , neysen o olacaksın; kuşkularınla , kendinden sonsuz memnuniyetsizliğinle , kendini boşuna düzeltme çabalarınla ve yaşadığın düşüşlerle ve senin için olanaksız , sana yazılmayan o sonsuz mutluluk beklentinle , neysen o olarak kalacaksın "