İbrahim

Mutlu bir hayat olanaksızdır; insanın başarabileceği en iyi şey kahramanca bir hayattır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Başını eğ, doğanın zarif yasalarına ve esrarına şapkanı çıkar ve yaşama işine devam et.”
Samimiyet numarası yapmak yeterince yaygın…
Sayfa 15

İbrahim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.··
2025 43. kitabı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma
Puan vermedi·282 syf.··
2025 43. kitabı
Son sayfa ve bitti… okuduğum en güzel otobiyografik eserlerden bir tanesi oldu. Maksim gorki’yi bu eserini okuyarak tanımaya başlasanız, muhtemelen diğer eserlerinide merak eder bakarsınız… gorki eserinde küçük yaşta babasını kaybedip annesiyle Beraber çektiği sıkıntıları dile getiriyor. Gerçekten akıl almaz bir şekilde, yaşadığı şiddetlere tanık olacaksınız.. kendime sorup durdum : gerçekten bunca sıkıntıları yaşadı mı, doğru mu bu yazılanlar… Emeklerine sağlık aleksey maksimoviç peşkov
ÇocukluğumMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201419,6bin okunma