Tanrı, kötülüğü durdurmak istiyor da gücü mü yetmiyor?
O zaman Tanrı "her şeye gücü yeten" değildir.
Gücü yetiyor da durdurmak mı istemiyor?
O zaman Tanrı kötü niyetlidir.
Hem gücü yetiyor da, hem de durdurmak mı istiyor?
O zaman kötülük nereden çıktı?
Hem gücü yetmiyor, hem de durdurmak istemiyor mu?
E, o zaman ona neden tanrı diyoruz?
Epikür
FARKINDALIGIMIZI artırmamız gereklidir!
Yalnızlıktan yorulsak bile durmayacağız. Ya vatandaş olacağız ya da KÖLE!
ÖLÜM bir sondur, hayat ise ihtimallerle doludur.
Bu aralar aklımızın yazmaya ihtiyacı VAR!
Her şeyin sonu gelip çattığında, geride ne bıraktığımız önemli oluyor!
Bir serapla aldatmaya çalışıyorlar. Bu modem yaşama ulaşan bizleriz, onlar değil. Geleceğinizin üstünü çizdirmeyin. Konuşma hakkınız varken, ne olduğunu bildiğiniz tek bir insanın " iki dudağı
arasına" kendinizi ESiR etmeyin. Çünkü doğrular, var olan her şey için geçerlidir.
Bizi yok ederken kullandıkları servet bizim servetimiz. Bizi lanetlerken kullandıkları değerler bizim değerimiz. Bizi hapsederken mahvettikleri YARGI da bizim yargımızdır.