Genelde serilerde 2.kitap çok sarmaz bu kitapta aynı öyle oldu benim için. İlk kitaptaki hazzı, heyecanı bu kitapta çok alamadım. Üçüncü kitaptaki olaylara zemin hazırlamaktı muhtemelen bütün amaç. Yazara sormak istiyorum: Rowan gibi bir karakter yerine Citra gibi bir karakteri dağlara taşlara çıkarmanın amacı neydi tam olarak? Yani okey anlıyorum farklı kararlar, farklı tercihler ama gözüm sürekli Rowan’ı aradı durdu. Citra için aşırı bir karakter gelişimi olmuş gibi sayfalar okuduk. Bir an durup hey noluyo ya? oldum. karakter gelişimi yazarın bize anlattığı gibi his uyandırmadı bende. hatta bazı bölümlerde kızı okuyasım gelmedi. faraday desen saçma sapan bir plan. sen kaç küsür yıldır bu işi yap yaptığın planın sonucunu düşünme, peh. bence karakter tutarlılığı en iyi olan karakter kesinlikle Goddard. adamın manyaklığını baya baya hissediyordum. bu kitapta birden hayatımıza bambaşka karakterlerde girdi ilgimi çekmeyenlerde oldu çok sayfada atladım açıkcası çünkü: HEYYYOOO ROWAN NERDESİN BALIM?