📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Acaba böyle bir insan var mıdır?" diye kendi kendime sorduğum sorunun cevabını; yıllar önce yazılmış bir kitap, bir şiir yahut bir mektupta buluyorum. Geçmişe özlem değil bu, insana hasret.
Van Gogh'un mektuplarını okudukça böyle bir ruha olan özlemim artıyor. Ne de ince bir ruh... Ne kadar da güçlü bir betimleme... Resimleri kadar cümleleri de büyüleyici...🕯