Yeryüzünün en büyük ordusuna sahip olmak hakli olmakla aynı sayılıyordu. Güç,artık adaletin önündeydi. Güçlü olanların güçsüzlerin efendisi olmaya hakkı vardı. Çünkü güçlüler zengindi,kültürüydü,zarafet sahibiydi,gelişmişti.
Ah Kınalı Yapıncak... Birbirimizi belki artık hiç görmeyeceğiz... Fakat seni dünyada tesadüf ettiğim en güzel,en temiz bir şey gibi hatırlayacağım...Sanatım bana çok saadet verdi Kınalı Yapıncak fakat hiç birisi senin bıraktığın hâtıraya benzemedi.