Belki de hepimiz bize öğretilenlere bakarak ya da hayattan seçtiklerimizle kendimize bir kimlik yaratıyoruz. Herkesin beğeneceği, herkesin seveceği, herkesin övgüyle karşılayacağı birini yaratıyoruz içimizde pek çok kimlikten.
Ne diye ben daima ıstırap çekiyor, azarlanıyor, suçlu oluyordum? Acaba neden hiçbir zaman onları memnun edemiyordum? Neden hiç kimse beni korumuyor, bencil ve inatçı Eliza’ya herkes saygı gösteriyordu? Neden şımarık, kibirli, huysuz ve küstah Georgiana herkesten yüz buluyordu?