Ilayda kızmaz

Ilayda kızmaz
@Ilaydax010
Adana
18 Eylül
10 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı

Ilayda kızmaz

, bir kitap okudu
5/10
·512 syf.·
2019 18. kitabı
Gülsen Kılıçaslan
7.3/10 · 1.143 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ilayda kızmaz

, bir kitap okudu
7/10
·384 syf.·
2019 12. kitabı
Beyza Alkoç
5.8/10 · 7,7bin okunma
2/10
·416 syf.··
2019 8. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2019 20:27
Size pek de güzel olan bir kitapla geldiğim söylenemez. Kitap çok karışıktı. Arya bildiğin ergen triplerine giriyor. Çoğu yerde Ayazdan mı Barandan mı bahsettiğini anlamadım bile. Kitabı sürekli yarıda bırakmak istedim ama bir şeye başladıysam bitireyim dedim. Ama cidden Kötü Çocuk serisinin yanında bu bir hiçti. Hatta açıkça söylemek gerekirse para vermeye bile değmez. Kapağına aldanıp güzel diye düşünmeyin sadece tasarımı güzel. Keşke kitapta güzel olsaydı. Kötü yorum yazmayı pek sevmiyorum. Ama yazıncada her şeyi söylemeden duramiyorum. Neyse tavsiye etmediğim bir roman. Kitaplar dostunuz olsun
1000Kitap
Bir, İki, Üç, SenBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 2016897 okunma