fazlı akkol

fazlı akkol
@IlfazLokka
Zihnimin Sesleri, Yazı Masamdaki Yalnızlık ve Şizofrenika Serisi
Bir süredir zihnimin içinde yaşayan, sesi bazen benden daha yüksek çıkan bir karakterle uğraşıyorum. 'Şizofrenika: Geleceği Merak Ettiğim İçin Yaşıyorum' aslında bu içsel gürültünün, çoklu kişiliklerin ve hepimizin zaman zaman hissettiği o derin yalnızlığın hikayesi. Yazarken kelimelerin yetmediği yerlerde, o karakterin hislerini yansıtabilmek için yanına 11 parçalık bir rap albümü de ekledim. Ancak dürüst olmam gerekirse, şu sıralar bir yol ayrımındayım. Şizofrenika bir seri; 'Vasiyetim Başkalaşım' ve 'Günübirlik' ile devam edecek bir yolculuk. Serinin ikinci kitabını yazarken klavyenin başında zaman zaman tıkanıyorum. Bu projeyi; kapağından editöryel aşamasına, dizgisinden dijital hazırlığına kadar, maddi imkansızlıklar ve yayınevlerinin bağımsız yazarlara kapalı kapıları karşısında tamamen kendi emeğimle, kendi imkanlarımla hayata geçirdim. Yazdıklarımın dünyada bir yankı bulup bulmadığını bilmemek, o sessizlik ve bu tek kişilik mücadele, yazma motivasyonumu bazen karamsarlığa sürüklüyor. Burada, edebiyatın kalbinde siz okurlarla buluşmak istememin temel sebebi de bu. Bir yazarın en büyük yakıtı, o sessizliğin içindeki tek bir cümledir. Okuyan, hisseden veya eleştiren birinin varlığı, serinin devamını yazmam için bana güç verecek. Bu videoyu, kitabın o duygusal atmosferini sizinle paylaşmak için buraya bırakıyorum. Eğer hikayem zihninize bir yerden dokunursa, yorumlarda buluşalım. Kitaba Google Play üzerinden ulaşabilirsiniz, ancak benim için asıl önemli olan; bir okur olarak bu karakterin zihni ve verdiğim bu bağımsız mücadele hakkında ne düşündüğünüzü duymak. Serinin devamını yazmam için bana bu motivasyonu verir misiniz? Okuyan ve o derinliklerde kaybolan herkese sevgilerimle." play.google.com/store/books/det... books.apple.com/us/book/%C5%9Fi...
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskilerden
Bugün telefonumu karıştırırken karşıma çıkan bir video bakalım beğenecekmisiniz Yakında küllerinden yeniden doğacak Ilfaz Lokka olarak
Şiir
BEYOGLU'NUN ARKA SOKAKLARINDA YAĞMURLU BİR GECE
BEYOĞLU'NUN ARKA SOKAKLARINDA YAĞMURLU BİR GECE Dışarıda yine yağmur yağıyor. Benim keyfim yerinde... Geçmişim şöminenin başına; dedemden bana yadigâr nargileyi keyifle fokurdatıyorum. Derken kafamda bir düşünce belirdi birdenbire: "Benim keyfim yerinde de ya dışarıdakiler? Dışarıdakiler ne alemde?" Dolaptan on yıllık pardösümü aldım, üzerime geçirip düştüm yollara. Dışarıda kış kıyamet... Yoldan geçen bir taksiye işaret ettim; "İlk durak Beyoğlu," dedim buruk bir sesle. (...) "Beyoğlu’na geldik abi," dedi şoför kardeş, yüzünde ince bir tebessümle. Taksiden indim ve Beyoğlu'nun ıslak sokaklarında yürümeye başladım. Yağmur derin bir uğraş içindeydi; adeta kirlenmiş Beyoğlu’nu yıkamaya çalışıyordu. “Beyoğlu, Beyoğlu... Yıllandıkça çirkinleşen Beyoğlu.” Derken, yolun karşısındaki bankamatik kulübesinde üç beş kişiyi fark ettim. Usulca yanlarına geçtim. Beni fark ettiklerinde hemen dışarı çıkıp üstüme hücum ettiler: — "Abi bir çorba parası!" — "Abi bir çorba parası!" Üzerlerinde öyle bir koku vardı ki burnumun direği kırıldı. Tiner kokusuydu bu; bildiğimiz tiner. Bir kibrit çaksam havaya uçacaktık besbelli. Üç beş kuruş verdim ellerine ve hemen uzaklaştım oradan. Gördüğüm, göreceğim yetmişti bana. Hemen bir taksi çevirdim: "Beni aldığın yere bırak," dedim. Taksici afalladı. "Bebek," dedim, "Bebeğe gidiyoruz." (...) Sıcacık evime girdim. Tekrar şöminenin başına geçtim. Geçenlerde izlediğim o film geldi aklıma: "Abuzer Kadayıf". Nargilemden derin bir duman çektim ve tekrar düşünmeye başladım: "Hepimiz Abuzer Kadayıf olsak, ortada ne tinersi kalır ne de yankesici... Ilfaz Lokka "Sizce şehirlerin kiri sadece yağmurla temizlenir mi, yoksa zihinlerdeki 'Abuzer Kadayıf' ruhuna mı ihtiyacımız var? Görüşlerinizi merak
Edebiyat

fazlı akkol

, 1000Kitap'a katıldı.