Yine olmamış maalesef.Başlarda -sevmediğim çeviri tarzına rağmen- güzel bir şey okuyacağımı düşündürdü.Kurgu, ortam, karakterlere kolayca kaptırdım kendimi.Özellikle atmosfer çok iyiydi.Gerilim son sayfaya kadar hissedilir cinstendi.Ama yarısından sonrası..Puf.Ters köşe, ters köşe gibi hissettirmedi.O kadar saçmaydı ki..Hikaye anlatıcısı ana karakter olduğunda bazı şeylere dikkat edilmesi gerekiyor.Mesela söyledikleri ile yaptıkları tutarlı olmalı.Son darbeyi yaparken ben ‘vay arkadaş, bunların hepsi bu yüzden miymiş’ demeliyim.Ama benim zihnimden geçen sadece iki kelime vardı, o da ‘ne alaka?’.Kurguya hiç uymamış, hiç oturmamış bi son ile bitti.Oradan buradan toplanmış hikayeler bir araya getirilip ortaya bi kitap çıkartılmaya çalışılmış gibi.Şu verdiğim puan tamamen akıcı ve atmosferin çok iyi olması.Bunun dışında bi zaman kaybı oldu benim için.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!