Bir bölüm daha bitti.En az bi önceki kadar heyecan vericiydi.Ama ben mi bi günde bitirdim diye böyle düşünüyorum yoksa çok çabuk mu kurtuldular karar veremedim.Ben bunun en az iki bölüm süreceğine dair kendimi hazırlamıştım şimdi aceleye gelmiş gibi hissettirdi.Martinez ile ilgili şey bana sürpriz olmadı çok barizdi.Ve son sahne de okuru sorgulatır türdendi.Bazen haklı yoktur.Bazen sırf hayatta kalmak için her şeyi göze almak gerekir.Bu da onlardan biriydi.Ve Rick’in değişimini bariz gösteren bi andı diyebilirim.Vali’ye gelecek olursak, bilemiyorum dizidekinden çok daha zalim, evet ama sadece kötü bi karaktere ihtiyaç duyulduğu için yaratılmış gibi geliyor.Dizide hiç de öyle hissetmemiştim.Michonne’nun intikam aldığı sayfalarda sanırım nefes almayı unuttum.Baya caniceydi.Ve muhtemelen 2x öfkeyle geri dönecek.Bakalım bi sonraki bölümde neler yaşanacak..