"İnsan ancak ÇABASININ sonucunu elde eder."
•Necm Suresi 53/39•
Elbette ya, derdinin büyüklüğü altında ezilmek yerine şu minik böcek gibi yoluna devam etmek lazım. Bir böcek bile hiçbir sorumluluğu olmadığı hâlde çabalıyorsa, insan neden gayret göstermesin?
"Hepimiz yaptığımızı iyi yaparsak bu dünya kurtulacak."
Dünya da kurtulur, Kudüs de...
SEN YETER Kİ VAZGEÇME!
"Vav" deyip geçmeyin! Bazen insanın "secde" halidir "vav" , bazen bir ceninin anne karnında ki duruşudur...
Anne karnında "vav" şeklinde oluşan insan, doğduğunda "elif"e dönüşür. Kulluğunu idrak edip "şükür" secdesine vardığında tekrar "vav" şeklini alır.
Mezarda yine "elif"tir...
Kısacası "insan vav ile elif arasında" yaşar.
Aynı zamanda Allah'ın "Vahid" isminin simgesidir "vav"... Ebced hesabında 6 rakamına denktir; bu da imanın 6 şartını temsil eder. Haydi şimdi gelin "vav" deyip geçin bakalım...
"Hat" deyip geçin, "sanat" deyip geçin!
Bence dostlar, "vav" deyip geçmeyin, "hat" deyip geçmeyin, "sanat" deyip geçmeyin. "Sanat"ın "vav" hali ile "vav"ın "aşk" halini çözmeye çalışın!